piątek, 26 marca 2010

Góralu czy ci nie żal ?

Tadeusz Skorupa (PiS) zanim został senatorem był szanowanym, podhalańskim biznesmenem...

Skorupa: Ja też byłem przedsiębiorcą, a nie jakiś polityk nienormalny, i wiem co to k...a kosztuje, co to jest, pieniądze zarabiać

... a, że trudno zerwać z przeszłością, wie każdy....

Skorupa: Ja też muszę jakiegoś pilnować interesu, bo ja k...a za chwilę nie będę miał na kampanię wyborczą pieniędzy, bo z tych pieniędzy, co dostałem z senatu to są k...a psie pieniądze, na paliwo dla mnie i...

...szczególnie gdy teraźniejszość nie spełnia naszych oczekiwań....

Skorupa: Woda koło kibla, wanna 40 centymetrów, prysznica nie ma, taki Mitsubishi, że trzeba wodę w ręku trzymać i na kolanach klęknąć

...Dlatego senator musiał podjąć działanie...

Skorupa: Ja byłbym skłonny, żebyśmy podpisali takie porozumienie, że wyrażasz zgodę na postawienie wiatraka, to by wystarczyło, a ty sobie to kup za 50 tys. I gwarantuję, żebyś był jeszcze z tego zadowolony.


...Góraaaalu wracaj do haaaaal.

Fragmentów oryginalnych nagrań można posłuchać "tu" - polecam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz